Freitag, 25. November 2016

*Art Journal - Favourite Book*

Ešte stále dobieham zameškané a dopĺňam  moje art journálové vpisy o chýbajúce témy. Januárová výzva na ArtGrupa ATC je úžasná, pochádza od Denisky a zadanie má názov
"Obľúbená kniha" - nájdi vo svojej obľúbenej knihe stranu 150 a použi z nej jednu-dve vety na stvárnenie témy...
Naozaj nemám len jednu obľúbenú knihu, rozhodla som sa však pre dielko
Domov pre neobyčajné deti slečny Peregrinovej od Ransom Riggs...
 
Ich hole immer noch das Versäumte auf und ergänze meine Art Journal-Einträge um die fehlenden Themen. Die Januar-Art Journal Herausforderung auf ArtGrupaATC ist wunderbar, sie stammt von Deniska und die Aufgabe lautet
"Das beliebte Buch" - finde in Deinem Lieblingsbuch die Seite 150 und verwende ein bis zwei Sätze zur Darstellung vom Thema...
Ich habe wirklich nicht nur ein Lieblingsbuch, ich habe mich aber für das Werk
Die Insel der besonderen Kinder von Ransom Riggs entschieden...
 
Nevedel som, kde inde by som vás mal hľadať. Iba včera som prišel na to, že vy všetci ste mŕtvi...
Ich wusste nicht, wo anders ich euch suchen sollte. Ich bin nur gestern draufgekommen, dass ihr alle tod seid...
 
 
 Miss Peregrine´s Home for Peculiar Children






Ďakujem za prezretie tohto príspevku! 
Danke fürs Betrachten dieses Beitrags!
 

4 Kommentare:

alice k. hat gesagt…

Dies ist eine wunderbare Interpretation!

MakaArt hat gesagt…

Vielen Dank Alice ❤

IrinaR (Irina Rakovets) hat gesagt…

Wow! It's Cool, Maria!!!

Lisa hat gesagt…

This is so fabulous!! I love the design and the details!! So beautiful!! Have a great weekend!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts